Здоблунівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №2
«Дзвіночок» Здолбунівської міської ради Рівненської області

Інформаційна картка

Інформаційна картка

Повна назва закладу:    Здолбунівський заклад дошкільної освіти

                                          (ясла – садок) №2 «Дзвіночок»

                                           Здолбунівської міської ради Рівненської обл.

Вид закладу:                    загального розвитку

Мова навчання:               українська

Засновник:                       Здолбунівська міська рада

Дата відкриття:                1971 р.

Адреса:                              Рівненська обл., м. Здолбунів

                                           вул. Д.Галицького, 16

E-mail:                               dzvinochok_zd@ukr.net

Режим роботи:                  10,5 год.

Графік роботи:                 понеділок - п'ятниця з 7.30 год. до 18.00 год.

Вихідні дні:                       субота, неділя

Директор:                         КОРОЛЬОВА Оксана Миколаївна                   

Кількість педагогічних працівників:   19

Кількість обслуговуючого персоналу:  15

Спеціалісти:   3

Проектна потужність:   180 місць

Кількість груп всього:                       7

На даний час функціонує                 6

                ясельна група                     1

                молодша група                   2

                  середня група                  2

                   старша група                   1

Кількість вихованців:                   137 дітей

   Освітній процес з дітьми у 2025/2026 н. р.  забезпечують 19 педагогічних працівників, а саме:

1 – директор

1 – вихователь – методист

1 – практичний психолог

1 – музичний керівник

1 – вчитель - логопед

1 – асистент вихователя

1 - вчитель англійської мови

12 -  вихователів.

      Заклад дошкільної освіти здійснює свою діяльність, керуючись основними положеннями Конституції України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про  заклад дошкільної освіти, Положенням про атестацію та іншими нормативно – правовими документами.

   Зміст освітнього процесу в закладі визначається Базовим компонентом дошкільної освіти,  Програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», за якою працюють всі вікові групи закладу.

  Пріоритетні завдання освітнього процесу у 2023/2024 навчальному році:

  1. Посилити роботу з національно – патріотичного виховання з усіма учасниками освітнього процесу.
  2. Продовжувати створювати безпечні та комфортні умови для організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, та всебічного розвитку дошкільника, у тому числі дітей з ООП.
  3. Створювати умови для формування мовленнєвої компетентності дошкільника засобами художньої літератури.
  4. Провести самооцінювання діяльності закладу за напрямом «Здобувачі дошкільної освіти. Освітній процес і компетентність дітей».

Пріоритетні завдання педагогічного колективу на новий

2024/2025 навчальний рік

  1. Продовжувати освітню діяльність, спрямовану на якісний результат формування мовленнєвої та соціально – громадянської компетентності дошкільника.
  2. Формувати мистецько – творчу компетентність дошкільників засобами художньо – продуктивних видів діяльності.
  3. Оптимізувати здоров'язбережувальне та ігрове середовище, з метою формування і зміцнення здоров'я учасників освітнього процесу, у тому числі ментального здоров'я.
  4. Активізувати роботу по створенню й підтримці сучасного інклюзивного освітнього простору, сприятливого для гармонійного розвитку особистості та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини.
  5. Провести самооцінювання діяльності закладу за напрямом «Освітнє середовище».

 

Пріоритетні завдання педагогічного колективу на новий

2025/2026 навчальний рік

  1. Спрямувати зусилля педагогів на удосконалення освітнього процесу, шляхом використання сучасних інноваційних технологій, новітніх методів та прийомів.
  2. Оптимізувати співпрацю медичних і педагогічних працівників у формуванні культури безпечної поведінки учасників освітнього процесу, у тому числі дітей з ООП, забезпеченні підготовки з домедичної допомоги при невідкладних станах.
  3. Активізувати освітню діяльність національно – патріотичної складової виховання і формування етнічної самосвідомості у дітей через сучасні форми роботи та український контент засобів (мовленнєвий, народознавчий тощо).
  4. Продовжувати формувати мистецько – творчу компетентність дошкільника, шляхом використання в освітньому процесі різних видів діяльності: художньо – продуктивну, музичну, театралізовану та ін.
  5. Провести самооцінювання діяльності закладу за напрямом «Фахова компетентність педагогічних працівників.